Schimmelnagels

Schimmelnagels worden ook wel ‘kalknagels’ genoemd en als ontsierend en soms pijnlijk ervaren. Voor de behandeling van schimmelnagels, ben je bij ons aan het juiste adres.

Wat is een schimmelnagel?

Een schimmelnagel is een schimmelinfectie aan één of meerdere nagels van de voeten en/of handen. Schimmelnagels zijn besmettelijk. Iemand met een schimmelinfectie kan miljoenen sporen verspreiden, die heel lang besmettelijk blijven.

Schimmelnagels herkennen

Je kunt schimmelnagels aan de volgende kenmerken herkennen:
  • Wit- of geelverkleuring begint meestal bij één nagel, vaak de grote teen en is het eerste alarmsignaal. Van hieruit kan de schimmelinfectie zich verder verspreiden over de andere nagels.
  • Geelbruine verkleuring kan ontstaan wanneer de schimmelinfectie langer aanwezig is.
  • Verdikking en brokkeling ontstaan vaak als de verkleuring al een tijd aanwezig is.
  • Loslaten van de nagel gebeurt wanneer de nagel heel erg is aangetast door de schimmelinfectie.

Producten tegen schimmelnagels

Pinpointe footlaser

Pijn:
Duur:
Hersteltijd:

Prijs vanaf €94,-

Soraya

“Ik vind de facials hier heel fijn. Alles wordt goed uitgelegd tijdens de behandeling en er wordt product advies gegeven voor thuis. Mijn huid heeft na de facial direct een mooie glow en de producten voor thuis zorgen dat mijn huid rustig blijft.”

Roosmarijn

Roosmarijn